Jekuram produktam, lai tas nonāktu pie klienta ir nepieciešams iepakojums. Iepakojums var pildīt vairākas funkcijas vienlaicīgi – sākot no preču pasargāšanas transportēšanas laikā līdz pat elegantam noformējumam, kas strādās kā produkta un jūsu uzņēmuma reklāma. Bet kā atrast piemērotāko risinājumu savām vajadzībām?

Atbildiet uz šiem 5 vienkāršajiem jautājumiem:
1. Kāds ir Jūsu produkts?
Lai atrastu piemērotāko risinājumu – jāsāk ar produkta analīzi.
Vai jūsu prece ir liela vai maza, trausla vai viegli bojājama?
Mazām un trauslām precēm iesakām izvēlēties kartona iepakojumu kastīšu vai tubusa veidā, lai prece tiktu pasargāta. Papildus rekomendējam izmantot pildvielas (dekoratīvās skaidas vai šūnu papīru), lai prece būtu pasargāta transportējot ar kurjeru vai sūtot to klientam ar pakomāta starpniecību.
Viss nepieciešamais iepakošanai.
Kādas ir preces dimensijas un svars?
Lielām un smagām precēm nepieciešams izvēlēties izturīgāku risinājumu. Šeit var izmantot mikrogofras transporta kastes vai veikt individuālu pasūtījumu, kas pielāgots preces formai un parametriem. Iespējams izgatavot arī kastes ieliktni nestandarta formas precei.
Vai tirgojat pārtikas preces, apģērbu, kosmētiku utt.? Kādus iepakojumus izvēlas jums līdzīgas preces ražotāji?
Pārtikas produktu iepakošanai ir īpaši stingri nosacījumi, jo iepakojumam jāatbilst higiēnas prasībām un likumiski noteiktajām normām. Pārtikas produkts nedrīkst saskarties ar iepakojumu, kurš ir krāsots materiāls vai noklāts ar druku. Produktam nepieciešams primārais iepakojums un tikai tad tas var tikt ievietots krāsainā dizaina kastē.
Apģērbu un komētikas ražotāji bieži izvēlas kastes ar personalizāciju, lai reklamētu savu uzņēmumu. Mazākiem sūtījumiem tiek izvēlētas aploksnes sūtīšanai ar pakomātu.
Bieži iesakām klientiem pavērot savus konkurentus, lai iedvesmotos un izlemtu vai vēlaties iepkojuma ziņā iet līdzīgu ceļu vai tieši pretēji – kardināli atšķirties, lai izceltos.

2. Padomājiet par funkcionalitāti un izvēlieties piemērotu materiālu!
Vai iepakojumam jābūt atkārtoti lietojamam vai tomēr ne? Vai tas pasargās produktu no mitruma, gaismas vai temperatūras svārstībām? Vai klientam būs ērti preci pārnēsāt vai izpakot? Vai iepakojumu klients novērtēs?
Vai vēlaties izmantot papīra, kartona, mikrogofras, auduma. džutas vai plastmasas iepakojumu? Mēs piedāvājam savā sortimentā visu augstāk minēto, lai katrs var atrast savam produktam piemērotāko risinājumu.
3. Dizains – jūsu uzņēmuma vizītkarte.
Iepakojums ir pirmais, ko redz klients. Skaists un pārdomāts iepakojums atstāj profesionālu iespaidu un palielina klientu lojalitāti. Iesakām saviem klientiem iedvesmoties un izveidot savu kolāžu, kas viņiem pašiem asociējas ar savu produktu. Par iedvesmu var kalpot daba, kāda filma, mūzikas klips, cita uzņēmuma iepakojums, interneta vide utt. Saliekot kolāžu, tad top skaidrs kādu virzienu labāk izvēlēties iepakojumam:
▸ vienkāršs un “tīrs” dizains, kas rada uzticamību,
▸ spilgtas krāsas un drosmīgi risinājumi, kas piesaista uzmanību,
▸ ilgtspējīgi un dabai draudzīgi materiāli, kas liecina par atbildīgu biznesa attieksmi,
▸ neparasti & nestandarta personalizācijas risinājumi, kas padara iepakojumu par jūsu zīmola vēstnesi.
Pie mums uz vietas sniedzam arī konsultācijas par iepakojuma izvēli un dizaina risinājumiem.

4. Izmaksas un efektivitāte.
Sākumā, veicot pirmo iepakojuma pasūtījumu, bieži klienti sāk ar minimāla partiju – 100 – 300 gab. Veicot jau atkārtotus pasūtījumus, iepakojuma apjoms pieaug no 500 – 3000 gab. Pasūtot lielākus apjomus, protams arī samazinās iepakojuma izmaksas, kas būtiski ietekmē arī efektivitāti. Vienmēr pirms iepakojuma izgatavošanas sagatavojam maketu, kas tiek saskaņots ar klientu. Teju viss produkta sortiments pie mums ir nopērkams sākot no 1. gab., lai mājās iepakojumu pamērītu kopā ar produktu, padomātu par vizuālo noformējumu, transportēšanas iespējām utt. Kad lēmums ir pieņemts – tad varat veikt apjoma pasūtījumu.
Pasūtot individuālu iepakojumu – izgatavojam arī tā paraugu, lai varat pārliecināties, ka esat izdarījuši pareizo izvēli, jo precīzi izvēlēts izmērs un materiāls ļauj optimizēt transporta un uzglabāšanas izmaksas ilgtermiņā!
5. Ilgtspēja
Uzņēmumiem svarīgi domāt ilgtermiņā un izvēlēties iepakojumu, kas atbilst ne tikai šodienas, bet arī nākotnes vēlmēm un prasībām. Svarīgi nemainīt iepakojuma dizainu un materiālu pārāk bieži, jo klientiem veidojas pieradums pie konkrētā produkta vizuālās identitātes. Salieciet visus plusus un mīnusus izvēlētajam iepakojumam un personalizācijas veidam, lai izdarītu pareizo izvēli!
Ja vēlaties uzzināt kāds iepakojums būtu vispiemērotākais jūsu produktam, sazinieties ar mums, un kopā atradīsim vislabāko risinājumu!
Zvanot pa tālruni: 22178498
Rakstot e-pastā: [email protected]
Apciemojot mūs veikalā: Ulbrokas ielā 44A.